Shop

streda 2. januára 2013

Rekapitulácia 2012

Konečne som sa k tomu dokopala, zhrniem, čo všetko sa so mnou stalo počas roku 2012:

- prežila som koniec sveta (ha-ha)
- prežila som prvý rok v práci, ochutnala som ozajstný dospelácky život po vysokej škole
- oslávila som 1.výročie s Mr.Big :) :-*
- prvýkrát som nebola sama na Valentína
- z plánov Praha-Paríž-Stockholm sa mi podarilo navštíviť len Prahu (ostatné musím zvládnuť v tomto roku :))
- zbláznila som sa do kníh TOHOTO pána.
- do garderóby mi pribudlo 32 párov topánok, 17 tašiek, 35 náhrdelníkov, 42 náramkov, 46 lakov na nechty, 8 parfémov (všetko pekne spočítané, nie sú to žiadne náhodné údaje :))
- bola som prvýkrát (!) pri mori, zároveň to bola prvá dovolenka s priateľom.
- začala som chodiť na angličtinu
- spoznala som nových ľudí
- začala som nosiť okuliare
- začala som si veriť, že dokážem dosiahnuť určité svoje ciele
- neprestala som ľúbiť svojich najbližších, ktorým ďakujem, že ma berú takú, aká som :-*

Som zvedavá, čo prinesie rok 2013 :)

2 komentáre:

  1. - do garderóby mi pribudlo 32 párov topánok, 17 tašiek, 35 náhrdelníkov, 42 náramkov, 46 lakov na nechty, 8 parfémov (všetko pekne spočítané, nie sú to žiadne náhodné údaje :))
    ci panečku :OO
    a aj ja osm začala nosiť okuliare ;)

    OdpovedaťOdstrániť