Shop

piatok 18. januára 2013

Plesová sezóna

Taaakže, 16.februára sa oficiálne ide na ples, sa tešííííííííím :) Nahovoriť priateľa trvalo dosť dlho, ale podarilo sa :D Takže topánky, šaty škrtám a dokonca aj kabelku:



Veľmi sa mi páči, že tie čierene pierka majú nádych do zelena, to bude krásne ladiť s panelom na šatách. Ešte krásne zelené náušky a plusminus takéto vlásky:

  
Chystáte sa niekde na ples aj vy alebo nie ste "plesový" typ? Ak áno, aké budete mať šaty? 

Majte sa krásne!
A.

4 komentáre:

  1. mňa priateľ šokoval, keď jeden deň hovoril s mojou mamou o tom, ako nikdy nebol na plese, lebo "on nie je ten typ" a na druhý deň mi povedal, že ak chcem, pôjde so mnou na ples :-o ostala som v nemom úžase ale pre istotu som už rezervovala dva lístky, aby si to nerozmyslel :D so šatami to bude menší problém, plesové mám len jedny, ale tie som už mala minulý rok na tej istej akcii, ktorá sa bude konať aj teraz. takže si vezmem koktejlky... tak som sa rozhodla. a kúpim si len nové topánky :D po minulom roku a po niektorých "modeloch" šiat som si aj tak istá, že na tom budem ešte dobre. a ako sa poznám, hodím to na blog, takže to ešte uvidíš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ah ty vlasy jsou krásné!
    já letos ples neplánuji.

    OdpovedaťOdstrániť