Shop

nedeľa 13. januára 2013

Nedeľa trinásteho

Máme za sebou víkend a ja som nič zmysluplné nerobila, a to som plánovala celý víkend pracovať! :D Leňošenie ako sa patrí, u priateľa, v teple, s čajom v ruke sme pozerali Batmana už aspoň desiaty krát :D :)
Momentálne sedím doma, pijem bazový čaj, počúvam Edith Piaf a chystám vám novú giveaway :))))
Dnes som skočila do Maxu, lekáreň, drogéria, proste klasika. Žiadne veľké nákupy sa nekonali (krotím sa! :D), kúpila som si len mejkap, jeden klasický čierny sveter, ktorý v mojom šatníku už dlho absentoval, dve tričká v akcii a niečo pre vás, tak sledujte :). Mám prvé tričko s límečkom, v poslednom čase ma bavia tieto infantilné vzory a strihy, príde mi to strašne milé. Make-up je nutnosť, navyše tento mali aj s bázou aj vo viacerých odtieňoch pre mojú mrtvo-bielu pleť, a na viacerých blogoch som videla veľmi kladné kritiky, tak skúsim.
Musím vyhlásiť, že mám úplne najlepšiu svokru (aj keď oficiálne ešte nie je mojou svokrou, takúto by som priala každej z vás). Dnes som od nej dostala malú sadičku Vichy, ktorá obsahuje čistiaci penový gél a pleťový fluid s výťažkami z ruže. Je vhodná aj pre citlivú pleť, tak som zvedavá :)
  
s límečkom: Kenvelo, s vreckom: New Yorker
make-up+báza: 101, odličovací gel a fluid Vichy: darček od svokry
 
Zajtra vyhlásim novú giveaway (a výherkyniam tej predošlej odkazujem, že zajtra sa ide na poštu a pošlem balíčky). Zatiaľ môžete tipovať, čo môžete vyhrať ;)

Prajem pekný večer!
A.

3 komentáre:

  1. niet nad oddychový víkend :)
    a tričká sú super :)
    Sue

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to tričko z kenvela vyzerá úžasne,ja ešte žiadne s límčekom nemám
    makeup ma láka,keď si ho všetci tak chvália,takže by ma zaujímala aj tvoja recenzia :)
    v giveaway bude podľa mňa nejaká kozmetika

    OdpovedaťOdstrániť