Shop

sobota 12. januára 2013

Maybelline Colorama č. 75

Chcela by som vám ukázať lak na nechty, s ktorým som veľmi spokojná. Ide o lak Maybelline Colorama.
Určite máte doma aspoň jeden lak tejto značky. Minulý rok prišli s novým dizajnom, ktorý ma na prvý pohľad nejak neuchvátil. Nehovorím, že by nové balenie nevyzeralo dobre, ale obávala som sa, že sa s ním bude ťažšie lakovať (flaštičky so starým dizajnom mali dlhší, užší vrchnák, ktorý sa veľmi dobre držal a dobre sa s ním lakovalo). Navyše, na starom balení bolo napísané aj "meno" laku a ja si ľahšie zapametám napr. "Bubblicious" ako nejaké číslo. Každopádne, musela som vyskúšať aj novú, ževraj vylepšenú verziu. Ešte niekedy v októbri som si kúpila dve laky, odť. 54 som už vyskúšala, ale len ako doplnok k čiernemu laku (tie minitrblietky sú úžasné) a tento týždeň som konečne skúsila aj túto krásnu červenú (č. 75).
Čo vám poviem, som nadšená. Farba je krásna sýta červená, konzistencia tak akurát, celkom rýchlo schne, ja som naniesla len jednu vrstvu (na druhej fotke môžete vidieť, že nemám žiadne šmuhy na nechte, a kryje slušne). Po nanesení krááááásne leskne, ten lesk vydrží aj druhý deň. Štetček naberie práve potrebné množstvo, ani menej, ani viac. A čo ma veľmi príjemne prekvapilo, je výdrž. Nechty som si nalakovala v utorok večer, a na druhej fotke môžete vidieť dnešný stav (treba podotknúť, že pracujem v kancelárii s papiermi, plus doma normálne robím všetko, umývam riad, atďatď). Ja si myslím, že nie je to až tak hrozné, na ukazováku mám ten lak trošku preč, ale aj to len preto, lebo sa mi trošku zlomil necht a musela som ho napadnúť pílnikom :D Cena je 2,59€ v DMke, mne sa zdá, že v októbri som si ten červený kupovala ešťe za 1,99€, ale ani tak nie je to také strašné. Lahvička je 7ml, čo nie je najväčšia, ale mám radšej malé balenia, nemám totiž rada, keď lak prejde do čudného zaschnutého stavu :D. Včera som si kúpila ešte odť. 254, čo je pekná telová farba. Dúfam, že bude aspoň taký dobrý, ako tento červený lak. 

  
    
 
  
 Máte rady laky tejto značky? Viac sa vám páčil starý dizajn, alebo tento nový?

Pekný zbytok dňa prajem.
A.

4 komentáre:

  1. krásny odtieň aaj tvar nechtov :) ja som tiež dnes dala podobný článok s lakom od maybelline,tiež červeným,ale má iný odtieň
    úplne s tebou súhlasím,názvy odtieňov sú lepšie ako čísla,ale to je taká maličkosť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento červený vyzerá super :)
    ja s maybaline práveže nemám dobrú skúsenosť, ale to ma odradil jeden zlý lak (odtieň č.93), čo nechcel zaschnúť a ani dobre nekryl :P tak možno vyskúšam opäť nejaký kúpiť ;)
    a tiež súhlasím, že sú lepšie názvy odtieňov namiesto čísel :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherná barva... a máš moc pěkně nalakované nehty, jak to u některých vidím tak se děsím :D .. .tak tebe za to ocenuji :-))

    OdpovedaťOdstrániť