Shop

nedeľa 27. januára 2013

Víkendové výkvety

Dnes sa mi podarilo:
- celou silou kopnúť do rohu vane. Malíček na nohe = au-auuuuu
- naliať na seba 500ml horúceho čaju. Časopis, čo som práve čítala, v riti, tepláky v riti, celá ja v riti. Popáleniny ľahšieho charakteru, trošku au-au.
- práve v tejto chvíli, ako píšem tento príspevok, sa mi podarilo vyliať zvyšných 150ml čaju na môj obľúbený vankúš. Čaj je už studený. Celkom presne, už len bol. Idem si uvariť čerstvý.
- skoro sa mi podarilo zlomiť okuliare. Ponaučenie: nikdy nenechaj okuliare v posteli, lebo môžeš si na ne ľahko sadnúť, trebárs aj nechtiac.

Okrem toho sme si s mamou dali fajn horúce jablko, kúpila som si náhrdelník na ples (na cenovke 7,99€, nevadííííí, pri pokladni už len 2,99€, príjemné prekvapko!), zlacnené náušky (síce neviem, čo narobím s 3 pármi, ale neva) a balzam na vlasy v spreji (skúsime niečo nové).


pleso-šaty+náhrdelník
kávička v práci
ja v pleso-šatách (fotil môj Mr. Big)
Práve som sa dočítala, že hitom tohoročnej plesovej sezóny sú "odhalená záda". Yep-yep :)

Aký ste mali víkend vy?

P.S.: bežte si kúpiť Elle, majú k tomu psaníčko :)

3 komentáre: