Shop

utorok 6. novembra 2012

List Ježiškovi

Dnes ma napadlo, že pomaly sa blížia Vianoce, uvažovala som nad tým, komu čo kúpim (síce povedala som si, že v tomto roku darčeky kupujem len po 21.12., aby som nekupovala zbytočne, keby dačo :D). Pre otca, mamu aj brata to išlo bez problémov, čiže nápady už sú, už len treba niekde zohnať :) Čo dostane priateľ, ani srnky nevedia :-/ Samozrejme, myslela som aj na seba (ha-ha). Tu je ukážka, čo by som rada videla pod stromčekom: 

1. šnurovacie topánky: ľahko inšpirované tvorbou JC :D (originál nechcem, neviem dokedy vydrží tá moja nadšenosť čo sa týchto topánok týka a nechcem, aby potom boty za 150$ stáli v skrini). Najlepšie nejaké vzorované, farebné, riadne výsterdné!
2. presne takýto náramok, wuaaaaa!
3. párty-šaty: nech sú jednoduché ale pritom zaujímavé.
4. kraťasy z čipky: alebo niečo podobné. Najlepšie krémové.
5. motorkárske čižmy: videla som na niekoľkých miestach, najlepšie by boli zateplené, také, čo nepremokajú za 5minút, čierne a hlavne pohodlné!
6. sveter/mikina so zaujímavým detailom: kľudne aj viac, svetrov nikdy nie je dosť! Určite si zaobstarám nejaký s cvočkami.

Čo by ste chceli vidieť pod stromčekom vy?
P.S.: Keď máte nápad na darček priateľovi, sem s ním! :)

Pekný večer!
A.


1 komentár: