Shop

streda 17. októbra 2012

Zaujímavé blogy

Ahojte!

Pridávam príspevok tak neskoro večer :) Dnes ako som kukala na zoznam blogov, ktoré pravidelne čítam, som si tak pomyslela, že som tu ešte nikdy nemala príspevok na tému "zaujímavé blogy". Určite sem nebudem dávať naraz všetky (bohužial ani čas, ani priestor by som na to nemala :D) tak aspoň postupne, raz za čas sa tu objaví príspevok. Keďže moje šťastné číslo je 6, tipov na skvelé čitanie bude tentokrát presne toľko.  Poradie je len náhodné :) Poďme na to!

1. Turnýra - Odula

Patrí k mojim obľúbeným blogom, hlavne kvôli tomu, že na SVK-CZE blogovej scéne je strašne málo blogov na túto tematiku. Slečna rozoberá štýly líčenia dávnych čias, módu, reklamy 40tych rokov, proste všetko, čo by sa fanúšikom vintage vecí mohlo ľúbiť. Taktiež na jej stránke nájdete rôzne články týkajúce sa súčasnej módy (k čomu nosiť návleky, členkové čižmy, atď...). Má neuveriteľných 23čitateľov, tak šup-šup, sledujte ju, určite neoľutujete!

2. Elegant 40 - Martina

Šarmantná žena, ktorá vie, čo jej pristane. Týmto outfitom ma totálne získala :) Škoda, že po uliciach nestretnúť viac takých žien!

3. Mademoiselle Iva - Klepi

Kreatívna baba, ktorá sama navrhuje oblečenie a v poslednej dobe plány sama zrealizuje. Taktiež milujem jej "cestovateľské" príspevky.

4. The Diary of Pie Rette - Pie Rette

Pozoruhodné myšlienky, táto slečna ma získala hlavne svojim štýlom písania a v jej príspevkoch vždy nájdem niečo, čo ma trošku "donúti" uvažovať nad vecami, ktorým veľa pozornosti nevenujem, hoci stáli by za to.

5. Made By Boy - Patrik

Môj obľúbený bloger, mimoriadne sympatický chalan, ktorý nám z času na čas ukáže, že pánska môda vôbec nie je o tričkách, kapsáčoch a teniskách.

6. Dolcezuzka - Dolcezuzka

Úsmev vás poprosíííííím! Ide stále rozosmiata "šatofilka". Proste milujem jej štýl!

Tak na dnes toľko. Ktorí sú vaši obľúbení? Máte nejaké tipy vy pre mňa? Šup sem s nimi do komentárov :)

Pekný deň prajem!
A.

2 komentáre:

  1. Zuzku a jej šaty mám strašne rada,tak isto Klepi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzku aj Patrika mam starsne rada :)
    Inak pozyvam ta na moju prvu giveaway pri 3 vyroci mojho blogu!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť