Shop

štvrtok 13. septembra 2012

Prekvapenie dňa

Ahojte!

Objednávať veci cez internet má minimálne toľko výhod ako nevýhod. Teraz poďme k tým výhodám: na začiatku sa tešíte z toho, že ste našli super vec. Potom máte radosť z toho, že ste si tú vec objednali. Nasleduje tretia fáza: tešíte sa, keď dostanete e-mail, že vám tú super vec poslali a je na ceste. Potom, keď poštár donesie balíček (v horšom prípade máte v schránke žltý papierik: hor sa na poštu!) A samozrejme najviac sa tešíte vtedy, keď otvoríte balík, vyskúšate objednané čudo, a hľa! sedí/funguje/vyhovuje a ste s ním spokojní.
Dnes mi písal brat, že mám doma čudné balíčky :D Ešte minulý pondelok som si objednala prvú várku voloviniek, tento týždeň druhú. Včera som mala doma prvý balík s touto lebkovou šatkou, čo je v histórii mojho íbejovania fastest spíd ever :D No a že aj dnes som mala doma prekvapko, to je hotový zázrak! 



Som príjemne prekvapená, kvalita je na prvý pohľad celkom slušná (samozrejme, ako skoro každá bižutka, aj toto po čase stmavne). Zipsoidný náramok môžete vidieť TU, je k dispozícii v 4 farebných prevedeniach: zlaté, streiborné, "gun black" a bronz. Ten durhý s ostňami je z plastu, ale vôôôôôôôbec to nevidieť a ja to osobne vidím ako plus (neni taký ťažký, nie je studený :D, nezafarbí sa a nezafarbí vám svetlejší sveter), kuknete si ho TU, môžete si vybrať z 3 farieb: striebro, "gun black" a bronz. Obidve sú za veľmi dobrú cenu (cca. 1-2€). Ja osobne si myslím, že do bižutérie tohoto typu (t.j. dosť sezonálna) sa neoplatí investovať veľa peňazí. Určite si pozrite aj ostatné veci týchto dvoch predajcov, ja som im dala 5 hviezdičiek (tovar poctivo zabalený, vyzerá ako na obrázku, tovar posielajú hneď na druhý deň po prijatí platby, atďatď). Čiže odporúčam!
Počkám ešte, kým prídu aj ostatné objednané veci, potom napíšem jeden dlší príspevok na túto tému, názory, obľúbených predajcov, atď. Samozrejme, ak bude záujem :)

Majte sa krásne!
A.

4 komentáre:

  1. záujem bude určite :) škoda,že je to všetko cez paypal :D inak by som možno niečo objednávala aj ja,lebo niektoré veci sa tam fakt oplatia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite, šak ako kukám napr. na Oasap, ten istý zipsový náramok stojí cez 10€. :-O
      PayPalu sa netreba báť, treba sa dohodnúť s rodičmi, keď nemáš vlastný účet, registrácia, atď je zadarmo a je to bezpečné, mne normálne cez PayPal vrátili aj peniaze, keď nemali topánky, čo som si objednala. Väčšina ľudí utratí oveľa viac peňazí v bežnom obchode ako cez e-bay, za tie isté veci :D

      Odstrániť
  2. ten zipsovity naramok je masaker!!!!! v tom najlepsom slova zmysle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nákupy na ebayi ma postihli naposledy včera v noci o pol tretej... amen :D a súhlasím s tým, že paypal je bezpečný, zatiaľ s ním nemám jedinú zlú skúsenosť

    OdpovedaťOdstrániť